מבצע - 10 אחוז הנחה למגיעים מהאתר!
לוגו בוסט קלין

ניקיון דירות לפני איכלוס

להבריק את הדירה לפני האיכלוס

רגע לפני שאתם חוגגים את הכניסה לדירה החדשה שלכם כדאי יהיה להזמין חברת ניקיון שתבצע ניקיון יסודי ומקיף לדירה, ללא קשר לגודל הדירה או לרמת המורכבות של הפרויקט. בין אם מדובר בדירה חדשה מקבלן, בית ששיפצתם או דירה יד שנייה שרכשתם – אתם רוצים לנקות ולחטא את הבית, התריסים והחלונות, הרצפה, הארונות, הכלים הסניטריים, השיש וכל חלקה בבית למעשה, כדי שתוכלו להיכנס לבית נקי וליהנות מהתחלה נקייה תרתי משמע. אנו בחברת בוסט קלין מתמחים בניקיון דירות לפני איכלוס ונשמח להציע לכם את השירות המקצועי, המקיף והטוב ביותר בתחום. לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון או השאירו את פרטיכם כאן למטה ונשמח לתת לכם שירות.

ניקיון דירות חדשות רגע לפני שנכנסים אליהן – האם באמת צריך את זה?

אחד השירותים השכיחים ביותר של חברות ניקיון, בוודאי כאלה עבור בתים פרטיים ולא חברות למרכזי מסחר ומתחמים גדולים – הוא שירות ניקיון דירות חדשות. שירות זה הוא שירות ניקיון כולל לדירה החדשה, לרוב לפני שמכניסים אליה ריהוט וציוד של בעלי הדירה. הדירה נמצאת במצב שהיא נקייה ומוכנה למגורים, אולם חסר רק דבר אחד והוא ניקיון וחיטוי הדירה. ללא קשר אם גרו בה לפניכם או שמדובר בדירה חדשה לגמרי – לאחר שיפוץ/בנייה וגם לאחר שאנשים אחרים גרו בדירה – חשוב יהיה לנקות את הדירה בצורה יסודית, לחטא את המשטחים ולאפשר כניסה בריאה, נעימה ונקייה יותר לבית החדש שלכם. 

מה כוללים שירותי ניקיון דירות לפני איכלוס?

מעבר לדירה חדשה הוא אבן דרך מרגשת, אך לפני שאתם מתמקמים, חיוני לוודא שחלל המגורים החדש שלכם מנוקה היטב ומוכן לאכלוס. שירותי ניקיון בית חדש נועדו לספק לכם סביבה רעננה ומחוטאת. הנה מה שאתה יכול לצפות בדרך כלל מהשירותים האלה

ניקיון דירות לפני אכלוס
ניקיון דירה לפני אכלוס
הצטרפו להמפכת הניקיון!
השאירו פרטים ואנחנו כבר נדאג לניקיון הדירה שלכם

אבק

אבק וקורי עכביש יוסרו מהתקרה, מהפינות, מגופי התאורה והקירות.

ניקוי רצפות

כל סוגי הריצוף, כולל שטיחים, עץ, אריחים ולמינציה, נקיים ומחוטאים. ניתן לשאוב שטיחים או לעשות פוליש בתוספת תשלום.

ניקיון מטבחים

המטבח הוא מרכז הפעילות של הבית, והניקיון לפני אכלוס כולל ניקוי מכשירי חשמל, משטחים, כיורים וארונות. בוסט קלין מנקה גם שומן וכתמים ומשאירים את המטבח נוצץ.

חיטוי אמבטיות

חדרי האמבטיה ינוקו ביסודיות, תוך התמקדות בחיטוי אסלות, כיורים, אמבטיות, מקלחות ואריחים. על הדרך ננקה גם את המראות כמובן.

ניקוי חלונות

ננקה חלונות ומשקופים מבפנים ומבחוץ כדי להבטיח כניסת אוויר נעים ונקי, ומרחב מחיה מואר.

ניקוי מכשירים

במידה והכנסתם כבר כלים ומכשירים הביתה – נבצע ניקיון אבק למכשירי חשמל עיקריים כמו מקרר, תנור ומדיח כלים מנוקים מבפנים ומבחוץ. 

ניקוי גופי תאורה

ננקה גופי תאורה, מאווררי תקרה ופתחי אוורור כדי לשפר את איכות האוויר בתוך הבית ולהבטיח שהתאורה עובדת בצורה מיטבית ומאירה על החלל.

ניקוי ארונות

ננקה היטב את הארונות בחדרי השינה ובמטבח ונוודא שהם מחוטאים ומוכנים לציוד שלכם.

ניקוי קירות

במידת הצורך נבצע גם מעבר על הקירות או חלק מהן לנקות אבן וכתמים שונים..

פינוי אשפה

כל אשפה או פסולת שנותרו מאחור נזרקים ומשאירים את הדירה נקייה ונטולת ריח.

חיטוי

חיטוי וניקוי משטחים בעלי מגע רב כגון ידיות דלתות, מתגי תאורה ומשטחי עבודה שעוברים חיטוי כדי להבטיח סביבת מגורים היגיינית.

האם יש צורך לנקות דירה חדשה מקבלן?

אחת ההתלבטויות של בעלי דירות המקבלים את הדירה שלהם כחדשה מהקבלן היא האם צריך להזמין את חברת הניקיון לפני הכניסה לדירה. רבים נוטים לחשוב כי הקבלן הוא זה שמזמין את חברת הניקיון ומשאיר את הדירה נקייה ומצוחצחת, מבושמת ומחוטאת מוכנה לכניסה של הדיירים. בעולם מושלם זה בהחלט צריך להיות כך אולם בפועל מרבית הקבלנים בקושי שוכרים מישהו להעביר סמרטוט על הרצפה בדירה שיראה כביכול שהדירה נקייה ומוכנה לכניסה. מכאן שאם אתם רוצים לוודא שאתם נכנסים לדירה נקייה, שעברה גם חיטוי וניקיון יסודי ומקיף של כלל הדירה וחלקיה תצטרכו להזמין שירות ניקיון דירה מקבלן. אנו בחברת בוסט קלין מבינים את החשיבות של ניקיון דירות מסוג זה ולכן הצוות המקצועי שלנו יעמוד לשירותכם בכל צורך, תוך עמידה בתנאי הבטיחות השונים ויישום השימוש בחומרי ניקיון וחיטוי איכותיים וידידותיים.

איך לבחור חברת ניקיון לבתים פרטיים?

בבואכם לבחור חברת ניקיון בתים פרטיים תצטרכו לבחון מספר פרמטרים חשובים:

  • רישיון החברה – ראשית בדקו שהחברה פועלת עם רישיון עסק בתוקף. לצערנו הרב יש עדיין חברות ניקיון בישראל שפועלות ללא רישיון עסק בתוקף ולכן גם הקבלות שהן מוציאות (אם מוציאות) אינן חוקיות.
  • ביטוח לעובדים – מי העובדים המועסקים בחברה? האם יש להם ביטוח? האם הם עוברים תהליך גיוס וסינון קפדני? בכל זאת מדובר בחברת ניקיון לבתים פרטיים, אנשים זרים שנכנסים אליכם הביתה ואתם רוצים להיות בטוחים מי נכנס.
  • שירותים – בדקו את סוג והיקף השירותים שאתם הולכים לקבל במסגרת שירותי ניקיון דירות לפני איכלוס של החברה. אתם רוצים להיות בטוחים בדיוק במה שאתם מקבלים במסגרת השירות ושזה תואם את הצרכים שלכם.
  • זמינות – האם חברת הניקיון זמינה בתאריכים שאתם צריכים? לא תמיד תוכלו לעקב את הכניסה לבית ולחכות שחברת הניקיון תתפנה. לכן, חשוב להזמין את חברת הניקיון כמה שיותר זמן מראש ולשריין את המועד הנדרש לכם.
  • המלצות – כדאי לבדוק את ההמלצות על החברה בגוגל ביזנס, באתר החברה, ברשתות החברתיות ואם מדובר בחברה קבועה כדאי יהיה לשוחח אפילו עם לקוחות קיימים או לקוחות עבר של החברה לקבל חוות דעת אותנטית עבורה.
  • מחיר – המחיר הוא לא הפקטור העיקרי בבחירת חברת הניקיון כיוון שהוא עשוי להשתנות בין חברה אחת לאחרת ובהתאם להיקף השירותים הנדרש. למשל: ניקיון רצפת פרקט עשוי לייקר ב200-300 שח את הצעת המחיר המקורית. דירות גדולות יותר עשויות להיות יקרות יותר לניקיון וגם שירותי פוליש קריסטל שרבים מזמינים על מנת להבריק ולחטא את הרצפה – הינו שירות שעשוי להיות בתוספת תשלום. בדקו היטב מה אתם מקבלים במסגרת המחיר.
למה לבחור בנו?
כל הסיבות לבחירה מנצחת!
שירות לפני הכול

אצלנו בבוסט קלין רואים קודם כל את הלקוח, וניתן את השירות הטוב ביותר כדי שאתם תצאו עם חיוך!

צוות עובדים מיומן

שנים של ניסיון, וצוות עובדים מנוסה שיטפלו בבית שלכם בצורה הטובה ביותר, כאילו זו הדירה שלהם!

מחירים נוחים

בזכות הזמינות, הפריסה הארצית וצוות העובדים הגדול, המחירים אצלנו נוחים במיוחד, תנסו ותראו!

שאלות ותשובות ניקיון

שאלות ותשובות על ניקיון דירה לפני אכלוס

כל מה שרציתם לדעת נמצא כאן!

ניקיון דירה לפני איכלוס הוא צעד חכם, כלכלי ובעיקר משנה חיים, אך יחד איתו באות המון שאלות. הרבה מהשאלות הן על תהליך ניקיון דירה ורוב השאלות חוזרות על עצמן. לכן הכנו עבורכם סט של שאלות ותשובות שאנחנו שומעים על בסיסי יומיומי בתחום. 

ניקוי הדירה לפני איכלוס הוא הזמן הטוב ביותר לבצע ניקיון יסודי ומקיף של הדירה, רגע לפני שאתם מכניסים ציוד וריהוט ועוברים אל הדירה.

בין שירותי הניקיון שתקבלו מהחברה יהיו ניקיון של תריסים וחלונות, ניקיון ארונות, חיטוי וניקיון של כיורים וכלים סניטריים אחרים, ניקיון כתמי צבע, ניקיון אבק, שטיפת המרצפות ועוד.

במידה ואתם יודעים את תאריך השלמת הבנייה/השיפוץ והכניסה לדירה – הזמינו מראש את חברת הניקיון ככל האפשר, אפילו 3-4 שבועות מראש.

מחיר ניקיון דירה לפני אכלוס עשוי להשתנות בין חברה אחת לאחרת ובהתאם למורכבות הפרויקט, גודל הדירה ופרמטרים נוספים אחרים. עלות ממוצע של דירה עד 2 חדרים תהיה במחיר של 700 עד 1100 שקלים כולל מע"מ. דירת 3 חדרים תנוע בין 1200 ל-1500 ₪, דירת 4 חדרים כ-1500 עד 1800 ₪ ודירת 5 חדרים תנוע בין 1800 ל-2500 שח. 

הקראת תוכן לכבדי ראייה
5/5 - (51 votes)