מבצע - 10 אחוז הנחה למגיעים מהאתר!
לוגו בוסט קלין

ניקיון דירה מקבלן

להבריק את הדירה שמקבלים מהקבלן

מעבר לדירה חדשה הוא רגע מרגש, ולפני המעבר חיוני להבטיח שמרחב המגורים החדש שלכם יהיה נקי ומוכן לאכלוס בצורה המיטבית. שירותי ניקיון דירה מקבלן ממלאים תפקיד מכריע בהפיכת המעבר הזה לחלק ומהנה. לפרטים נוספים אודות השירות, מה הוא כולל וכמה הוא עולה – צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ואנו בחברת Boost Clean ישמח לעמוד לשירותכם עם הצעת מחיר אטרקטיבית מבלי להפחית מאיכות השירות.

האם באמת צריך לנקות דירה מקבלן?

אחת השאלות הנשאלות היא האם באמת צריך לנקות דירה חדשה מקבלן? הרי מיד לאחר קבלת המפתח מהקבלן הדירה אמורה להיות נקייה ומוכנה לכניסה. ברמה התיאורטית אתם צודקים, אולם בפועל זה לא תמיד קורה. פעמים רבות מגיעים אלינו לקוחות המזמינים שירותי ניקיון דירות מקבלן לאחר שקיבלו את הדירה שלכם מלוכלכת ומאובקת בצורה כזו שאינה מאפשרת כניסה לדירה, בוודאי שלא כזו המאפשרת לנשום אוויר נקי. חברתנו בוסט קלין שולחת את אנשי הצוות הטובים ביותר לטיפול בדירות חדשות מקבלן ותדאג לנקות את הדירה בצורה סיזיפית ואיכותית, ממסילות החלונות והתריסים, דרך משקופי הדלתות ועד הארונות והרצפה. 

איך עובד ניקיון דירות מקבלן ומה הוא כולל?

שירותי ניקיון לדירות חדשות כוללים מגוון שירותים ופעולות לניקיון חלל המגורים החדש שלכם. הם כוללים ניקוי יסודי של אזורים ומשטחים שונים כדי להבטיח שהדירה תהיה מחוטאת, מסבירת פנים ומוכנה לכניסה. הנה מה שנכלל בדרך כלל בשירותים אלה:

  • הסרת אבק – אבק יכול להצטבר עם הזמן בדירות פנויות או כמובן לאחר סיום של בניית דירה חדשה. שירותי ניקיון מתחילים בהסרת אבק מתקרות, קירות, פינות, גופי תאורה ומאזורים אחרים שקשה להגיע אליהם.
  • ניקוי רצפות – ניקיון כל סוגי הריצוף, כולל שטיחים, עץ, אריחים ולמינציה ועוד. תוכלו להזמין גם שירותי פוליש ווקס או פוליש קריסטל בתוספת תשלום. בדרך כלל שלב זה של ניקוי הרצפה מתבצע בסוף לאחר הניקיונות האחרים.
  • ניקוי מטבחים – המטבח הוא לרוב החלל המרכזי בכל בית, ושירותי ניקיון מבטיחים שהוא נקי ומחוטא כך שיהיה מוכן ונוח לשימוש. זה כולל ניקוי מכשירי חשמל (במידה ואלה הועברו לדירה כבר), משטחים, כיורים וארונות. שומן וכתמים מוסרים כדי להשאיר את המטבח נוצץ ונקי.
  • חיטוי אמבטיות וכלים סניטריים – חדרי האמבטיה והשירותים צריכים להיות נקיים ומחוטאים. ננקה אותם היטב, תוך התמקדות בחיטוי אסלות, כיורים, אמבטיות וחיפויי הקירות. שירות נפוץ במיוחד גם בשירותי ניקיון דירות לאחר שיפוץ.
  • ניקוי חלונות – ניקוי חלונות ומשקופי החלונות מבפנים ומבחוץ, מבטיח כניסה טובה יותר של אור טבעי מבחוץ וכמובן אוויר נקי יותר בפתיחת החלונות והתריסים.
  • ניקויו מכשירי חשמל – ניקיון של מגוון מכשירי חשמל, בעיקר המקרר, המיקרו ומכשירים מרכזיים בבית, לרוב מאבק ומכתמים שונים מה שגם יסיר ריחות לא נעימים מהם.
  • ניקוי קרמיקה וחיפויי קירות – חיפויים בקירות, עיטורים ואריחי חיפוי מנוגבים כדי להסיר אבק ולכלוך, ולשפר את המראה הכללי של הדירה.
  • ניקוי גופי תאורה – הצוות המקצועי שלנו בבוסט קלין ינקה את גופי התאורה, מאווררי התקרה ופתחי האוורור כדי לשפר את איכות האוויר בתוך הבית ולהבטיח תאורה בהירה וברורה בכל רחבי הבית.
  • ניקוי ארונות – ארונות נקיים ומאורגנים שיהיו מוכנים כבר לשימוש ואחסון.
  • פינוי אשפה – פינוי כל האשפה שנותרה בדירה, חפצים אחרונים שהושארו על ידי הקבלנים/עובדי הבניין שנשכחו בטעות ועוד.
  • ניקוי דלתות ומשקופים – ניקיון הדלתות והמשקופים בכניסה לדירה מבפנים ומבחוץ וכן דלתות הפנים בתוך הבית. להבטיח שלא יהיה אבק שהצטבר עליהם במהלך הבניה. 
  • חיטוי – ליצירת סביבת מגורים היגיינית ובריאה נבצע חיטוי קפדני לכל חלל וחלק ממנה הבית, לרבות באזורים בעלי היערכות מגע גבוהה כמו ידיות של דלתות וחלונות..
ניקיון דירה מקבלן
ניקיון דירות מקבלן
ניקיון דירה מקבלן
הצטרפו להמפכת הניקיון!
השאירו פרטים ואנחנו כבר נדאג לניקיון הדירה שלכם

החשיבות של ניקיון הדירה לפני מעבר:

היתרונות של ניקיון דירה לפני מעבר

תיאור

בריאות והיגיינה

דירה נקייה תורמת לשמירה על בריאות בני הבית על ידי אלרגנים, חיידקים וסכנות בריאותיות פוטנציאליות.

נוחות ורווחה

חלל מגורים נקי ומסודר תורם לנוחות ולרווחה הכללית שלך, גורם לך להרגיש רגוע יותר ובבית.

התחלה חדשה

ניקיון דירה לפני מעבר מאפשר לכם להתחיל מחדש בחלל החדש שלכם, ללא שאריות של דיירים קודמים.

שקט נפשי

הידיעה שהדירה שלכם נקייה ובריאה יותר מעניקה לכם שקט נפשי, במיוחד בזמנים שבהם ההיגיינה היא קריטית. (כמו שהיה למשל בתקופת הקורונה)

ארגון משופר

דירה נקייה ומסודרת מספקת בסיס טוב יותר לסידור וארגון החפצים שלכם ושימוש יעיל בחלל.

איכות אוויר משופרת

צוות הניקיון של בוסט קלין מסירים אבק ואלרגנים, מה שמוביל לשיפור איכות האוויר בתוך הבית, דבר חיוני במיוחד לסובלים מאלרגיות או בעיות נשימה.

הארכת חיי הריהוט והציוד בבית

שירותי ניקיון יכולים לסייע בהגנה על החפצים שלך מפני אבק ולכלוך, ולהאריך את חיי הרהיטים והפריטים האישיים שלך.

משיכה אסתטית

דירה נקייה נראית מושכת ומסבירת פנים יותר, מה שהופך אותה למקום מהנה יותר לחיות בו.

לסיכום, שירותי ניקיון לדירות  מקבלן תבטיח לכם כניסה נעימה, חלקה וטובה יותר לבית שלכם. תוכלו להיות בטוחים שהאוויר שאתם נושמים בבית יהיה נקי יותר והניקיון גם יתרום לאורך חיי הריהוט והציוד שתכניסו בבית והפחתת הסיכון להצטברות אבק בזמן הקרוב. על אף שמדובר בדירה חדשה מקבלן אין לזלזל בניקיון הראשוני של הדירה. גם אם נראה לכם שהקבלן ניקה את הדירה לפני מסירת המפתח לבטח זה היה שירות בסיסי בלבד שכולל רק את שטיפת הרצפה. אבק רב ולכלוך עדיין יכולים להצטבר בשטח הדירה, על הקירות והמשקופים, הדלתות, בארונות, על הכלים הסניטריים, בין מסילות החלונות ועוד. הצוות המקצועי של בוסט קלין יעמוד לשירותכם בכל צורך החל משירותי ניקיון דירות לאחר שריפה ועד לניקיון דירות חדשות.

למה לבחור בנו?
כל הסיבות לבחירה מנצחת!
שירות לפני הכול

אצלנו בבוסט קלין רואים קודם כל את הלקוח, וניתן את השירות הטוב ביותר כדי שאתם תצאו עם חיוך!

צוות עובדים מיומן

שנים של ניסיון, וצוות עובדים מנוסה שיטפלו בבית שלכם בצורה הטובה ביותר, כאילו זו הדירה שלהם!

מחירים נוחים

בזכות הזמינות, הפריסה הארצית וצוות העובדים הגדול, המחירים אצלנו נוחים במיוחד, תנסו ותראו!

שאלות ותשובות ניקיון

שאלות ותשובות על ניקיון דירות מקבלן

כל מה שרציתם לדעת נמצא כאן!

ניקיון דירה מקבלן היא צעד חכם, כלכלי ובעיקר משנה חיים, אך יחד איתו באות המון שאלות. הרבה מהשאלות הן על תהליך ניקיון הדירה ורוב השאלות חוזרות על עצמן. לכן הכנו עבורכם סט של שאלות ותשובות שאנחנו שומעים על בסיסי יומיומי בתחום. 

על אף שמדובר בדירה חדשה מקבלן עדיין עשויים להישאר חלקיקי אבק ולכלוך שונים וכן כתמי שמן וצבע ולכלוך נוסף שעשוי לפגוע בבריאותכם ובנוחיותכם במגורים בדירה. לאחר הכנסת הציוד והריהוט לדירה יהיה הרבה יותר קשה לנקות אותה ולכן חשוב מאוד לבצע את הניקיון לפני הכנסת הציוד והריהוט אם אפשר.

עלות שירותי ניקיון לדירות חדשות מקבלן ינועו בין 700 ל-3500 שח זה תלוי בגודל הדירה, ברמת המורכבות של הניקיון ובהיקף השירותים שתקבלו. כדאי לפנות אל חברתנו בוסט קלין לקבלן הצעת מחיר ייעודית לצרכים שלכם.

בדקו את הוותק של החברה והניקיון שלה, האם יש על החברה המלצות ומהן ההמלצות? באילו חומרי ניקיון החברה מתכוונת לעבוד עמם? אילו תהליכי הכשרה וגיוס עובדים החברה עובדת עמם? האם החברה פועלת עם רישיון עסק בתוקף וביטוח על עובדיה?

שירות ניקיון לדירה מקבלן עשויה לכלול מגוון שירותים חשובים כמו ניקוי חלונות ותריסים, ניקוי אבק, שטיפת מרצפות, ניקוי אחרונות, ניקוי וחיטוי שירותים וכלים סניטריים ועוד. חשוב מאוד לבדוק מול החברה מה כוללים השירותים שלהם ולוודא שהם רשומים בהסכם מסודר הכולל את הצעת המחיר.

הקראת תוכן לכבדי ראייה
5/5 - (37 votes)