מבצע - 10 אחוז הנחה למגיעים מהאתר!
לוגו בוסט קלין

ניקיון דירות לאחר שיפוץ

להבריק את הדירה אחרי השיפוץ

אם זה עתה סיימתם לשפץ את הבית שלכם והכול נראה מבולגן, מלוכלך ומאובק – אל דאגה – אנו בחברת Boost Clean עומדים לשירותכם ונשמח לתת לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר של ניקיון דירות לאחר שיפוץ. אין ספק כי דירה לאחר שיפוץ מצריכה שירותי ניקיון איכותיים ומקיפים, עם מכשירים מיוחדים וחומרי ניקוי איכותיים שלא רק יעשו ריח טוב אבל באמת ינקו ויחטאו את המקום. מהכלים הסניטרים ועד התריסים, דרך החלונות ועד משקופי הדלתות, הארונות וכמובן הרצפה – אנו נהיה שם עבורכם. צרו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים. ניתן גם להשאיר פרטים כאן למטה והצוות המקצועי שלנו יחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר מותאמת אישית לצרכים שלכם.

הרגע הזה שאתם נכנסים הביתה לאחר השיפוץ

שיפוץ הדירה יכול לבשר על תקופה מאתגרת. בין אם אתם צריכים להתגורר בבית במהלך השיפוץ או משפרצים את הדירה לפני הכניסה אליה סביר להניח שיהיו לכם סידורים רבים ואנשי מקצוע שונים להתנהל מולם, תצטרכו לבקר במקום מדי יום כדי לוודא שהכול מתבצע כמו שצריך ועוד. על כן, חשוב מאוד לחשב כמה שניתן את הדד ליין של השלמת השיפוץ ולשריין לעצמכם תאריך לניקיון הדירה עם חברת ניקיון מקצועית שתעמוד לשירותכם בכל צורך. דמיינו את הרגע הזה שסוף סוף השיפוץ שלכם הסתיים ואתם יכולים להיכנס לדירה החדשה שלכם, מבושמת, נקייה וריחנית, מוכנה לכניסה שלכם. תשאפו את האוויר ותעלו חיוך על הפנים שלכם בידיעה שנכנסתם לדירה שלכם ברגל ימין.

הגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת שירות ניקיון דירות לאחר שיפוץ:

  • מוניטין – בדקו את המוניטין של החברה על ידי קריאת ביקורות באתר האינטרנט שלה, בגוגל ביזנס וברשתות החברתיות. צפו עדויות מלקוחות החברה. 
  • שירותים – בדקו אם חברת הניקיון מספקת את השירותים הספציפיים שאתם צריכים, בין אם זה ניקיון בתים רגיל, ניקוי דירות מקבלן, ניקיון מסחרי או שירותים מיוחדים כמו ניקוי שטיחים או שטיפת חלונות בגובה. במידה ואתם צריכים ניקיון דירות שעברו שיפוץ בדקו את היקף השירות שאתם מקבלים.
  • אישורים וביטוחים – יש לוודא שחברת הניקיון מוסמכת ומבוטחת כהלכה. זה מגן גם עליכם וגם על המנקים במקרה של תאונות או נזקים במהלך השירות.
  • מוצרי ניקוי וציוד – יש לברר לגבי מוצרי הניקיון והציוד בהם החברה משתמשת. עליהם להשתמש במוצרים בטוחים וידידותיים לסביבה ובציוד מודרני ומתוחזק היטב.
  • התאמה אישית לשירות שלכם – חברת ניקיון טובה תתאים את שירותיה לצרכים הספציפיים שלך. כמובן שיש סדר מסוים בעבודה לכל חברה בהתאם לסוג השירות הנדרש בשטח, אולם יש פעמים שצריך שהחברה תתגמש לצרכים מסוימים. 
  • עלות ושקיפות – בקשו הצעת מחיר מפורטת המתארת את עלות השירותים. תמחור שקוף וללא עמלות ותוספות נסתרות. בדקו באינטרנט שאכן מדובר בתמחור הוגן.
  • בדיקות רקע והסמכות מקצועיות – בירור לגבי תהליך גיוס העובדים של החברה, כולל בדיקות רקע והדרכה לצוות הניקיון שלהם. אתם רוצים להרגיש בנוח עם האנשים שנכנסים לחלל הפרטי שלכם.
  • הסכם עבודה – במידה ויש הסכם שירות – עיינו בו היטב, כולל תנאים, מדיניות ביטול וערבויות שביעות רצון. חברה בעלת מוניטין צריכה לעמוד מאחורי העבודה שלה.
  • תקשורת – תקשורת יעילה עם חברת הניקיון היא קריטית. הם צריכים להיות קשובים לפניות שלכם, קשובים למשוב, ויכולים לתת מענה לכל דאגה באופן מידי.
  • אפשרויות ניקוי ירוקות – אם אתם מעדיפים ניקיון ידידותי לסביבה, שאל על נוהלי הניקוי של החברה והאם הם עושים שימוש במוצרים ידידותיים לסביבה.
ניקיון דירות לאחר שיפוץ
ניקיון דירה לאחר שיפוץ
הצטרפו להמפכת הניקיון!
השאירו פרטים ואנחנו כבר נדאג לניקיון הדירה שלכם

מתי נצטרך שירותי ניקיון לדירה לאחר השיפוץ?

מתי נצטרך שירותי ניקיון לאחר שיפוץ?

תיאור השירות:

ניקיון לאחר שיפוץ של אחד החדרים בבית

במידה ואתם משפצים את אחד החדרים בבית תוכלו לנקות את הדירה עם שירותי ניקיון מקצועיים של חברת הניקיון. גם לאחר שיפוץ חדר אחד בלבד מקומות נוספים בבית, בנוסף לחדר המשופץ עצמו, עשויים להיות מאובקים, מלוכלכים, מלאים שאריות מהשיפוץ שחלקם אפילו יהיו מסוכנים. 

שירותי ניקיון לאחר שיפוץ הבית כולו

שיפוץ הדירה ישאיר אחריו מזכרות רבות, החל מאבנים, חול, אבק ושאריות בטון ועד לשאריות וכתמי צבע, שמנים ודברים אחרים שחייבים לנקות ולחטא מהדירה לאחר השיפוץ.

ניקיון לפני כניסה לדירה חדשה

גם לפני כניסה לדירה החדשה שזה עתה נבנתה תדרוש מכם להזמין את שירותיה של חברת ניקיון מקצועית ומנוסה שתספק לכם שירותי ניקיון מקיפים הכוללים בין היתר ניקוי וחיטוי לכלים סניטריים, ניקוי ושטיפה של הרצפה, ניקיון חלונות ותריסים, ניקיון ארונות ועוד.

ניקיון דירות לאחר שריפה

דירה לאחר שריפה תישאר במצב לא טוב בדרך כלל, כאשר גם הקירות, הרצפה והתקרה עשויים להיפגע. ניקיון דירה שעברה שריפה תידרש בשיפוץ המקום כאשר לאחריו יהיה צורך בניקיון השוטף של הדירה ממש כמו דירה לאחר בניה מחודשת או לאחר שיפוץ מסיבי ותכלול את כל שירותי הניקיון הנדרשים לכם.

הזמנת שירותי פוליש קריסטל או פוליש ווקס לאחר השיפוץ:

אם אתם רוצים לנקות את הרצפה בביתכם בצורה הטובה ביותר ולהעניק למרצפות את ההברקה והליטוש הנדרשים להם, רגע לפני הכניסה לדירה שלכם, תוכלו להזמין שירותי פוליש. חברת בוסט קלין תשמח להעניק לכם שירותי פוליש קריסטל או פוליש ווקס מקצועיים שינקו ויחטאו את הריצוף בדירה שלכם בצורה הטובה ביותר, בוודאי לאחר האבק והלכלוך הרבים שנשארים לאחר השיפוץ. לפרטים נוספים תוכלו ליצור קשר באתר או בטלפון ונציגנו המקצועיים ישמחו לעמוד לשירותכם בכל צורך. 

לסיכום; דירה הנמצאת לאחר שיפוץ תהיה במצב שאי אפשר לגור בה. בין אם מדובר בשיפוץ חלקי או מלא של הדירה, בדירה חדשה שכביכול לאחר בניה ולקראת קבלת המפתח מהקבלן. כל אלה יצריכו שירותי ניקיון מקצועיים ומקיפים אותם חברת ניקיון מנוסה תוכל לספק לכם עם כל הציוד המיוחד הנדרש במקום, העובדים שעברו הכשרה מקצועית וחומרי הניקיון האיכותיים הנדרשים לביצוע עבודה זו.

למה לבחור בנו?
כל הסיבות לבחירה מנצחת!
שירות לפני הכול

אצלנו בבוסט קלין רואים קודם כל את הלקוח, וניתן את השירות הטוב ביותר כדי שאתם תצאו עם חיוך!

צוות עובדים מיומן

שנים של ניסיון, וצוות עובדים מנוסה שיטפלו בבית שלכם בצורה הטובה ביותר, כאילו זו הדירה שלהם!

מחירים נוחים

בזכות הזמינות, הפריסה הארצית וצוות העובדים הגדול, המחירים אצלנו נוחים במיוחד, תנסו ותראו!

שאלות ותשובות ניקיון

שאלות ותשובות על ניקיון דירה לאחר שיפוץ

כל מה שרציתם לדעת נמצא כאן!

ניקיון דירה לאחר שיפוץ הוא צעד חכם, כלכלי ובעיקר משנה חיים, אך יחד איתו באות המון שאלות. הרבה מהשאלות הן על תהליך ניקיון הדירה ורוב השאלות חוזרות על עצמן. לכן הכנו עבורכם סט של שאלות ותשובות שאנחנו שומעים על בסיסי יומיומי בתחום. 

ניקיון דירה אחרי שיפוץ יכלול מספר שירותי ניקיון עיקריים: שאיבת אבק ושאריות בטון, נסורת וכו'. בין היתר יתבצע גם ניקיון טיח וצבע, ניקוי הרצפה והפאנלים, ניקיון חלונות, מסילות ותריסים, ניקיון גופי התאורה וכלים סניטריים.

שימו לב כי לכל חברת ניקיון יש את מפרט השירותים שלה בנושא זה. בדרך כלל ניקיון פוליש קריסטל (הברקת הרצפה עם מכשיל פוליש קריסטל) ופינוי פסולת לאחר השיפוץ יהיו בתוספת תשלום. פינוי פסולת הוא גם לא שירות שכל חברת ניקיון מספקת אז חשוב לשים לב לכך.

בהתאם לגודל הדירה ולרמת המורכבות בשטח זמן הממוצע יהיה בין 8 ל-12 שעות עבודה. במידה ונדרש במקום גם שירותי פוליש יש להוסיף ככל הנראה עוד שעתיים של עבודה.

בעוד המחיר עשוי להשתנות בין חברה אחת לאחרת ובהתאם לרמת המורכבות של השירות הנדרשת במקום, מחירים ממוצע יהיו בין 1200 ל-1800 שח לדירת 3 חדרים, בין 1500 ל-2500 שח לדירת 4 חדרים ובין 2000 ל-3500 שח לדירת 5 חדרים ממוצעת.

הקראת תוכן לכבדי ראייה
5/5 - (40 votes)