מבצע - 10 אחוז הנחה למגיעים מהאתר!
לוגו בוסט קלין

ניקיון דירות חדשות

להבריק את הדירה החדשה שלך

אין ספק כי ניקיון דירות חדשות הוא שירות חיוני עבור כל מי שעומד לעבור דירה. בין אם מדובר בדירה חדשה מקבלן, דירה יד שנייה שרכשתם או שכרתם ואתם מתכוננים לעבור אליה או בית קרקע – ניקיון הדירה לפני הכניסה אליה יהיה חשוב מאוד ויסייע לכם להיכנס בצורה נקייה תרתי משמע לדירה החדשה שלכם. באמצעות ניקיון מלא ומקצועי של הדירה החדשה תוכלו לנשום אוויר נקי יותר, למנוע הצטברות של אבק וחיידקים בדירה החדשה וליהנות מהיתרונות של ניקיון הדירה עוד לפני הכנסת הציוד והרהיטים. לפרטים נוספים והצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

ניקיון יעיל של דירות חדשות: טיפים מקצועיים לניקיון

ניקיון דירה חדשה באופן מקצועי חיונית לבריאות של בני הבית ובכדי לייצר סביבת מגורים היגיינית ונעימה. בין אם אתם נכנסים לבית חדש או מכינים אחד לדיירים חדשים – הנה כמה עצות חשובות להבטחת תהליך ניקיון יסודי ויעיל:

אספו את החומרים הנכונים – לפני שאתם מתחילים, אספו את כל חומרי הניקוי הדרושים, כולל חומרי ניקוי, מטליות מיקרופייבר, מברשות קרצוף, מגב, שואב אבק ושקיות אשפה. שימוש בכלים הנכונים ייעל את התהליך. בדקו עם חברת הניקיון אילו חומרי ניקיון וכלים היא צריכה שתכינו מראש או אם הם מביאים את הכלים וחומרי הניקיון בעצמם.

התחילו עם ניקוי יבש – מתחילים בניקוי יבש של הדירה. ניקיון אבק בכל המשטחים, כולל תקרות, קירות וגופי תאורה. שימו לב לפינות, למשקופים וכל פתחי האוורור או התעלות שעלולים לצבור אבק במהלך הבנייה.

נקה חלונות וזכוכית – נגב את כל החלונות, המראות ומשטחי הזכוכית בעזרת חומרי ניקיון ייעודיים כדי להסיר כתמים, טביעות אצבעות או שאריות בנייה.

חיטוי – חיטוי משטחים בהם נוגעים לעתים קרובות כגון ידיות דלתות, מתגים ומשטחי עבודה. שימו לב במיוחד למטבח ולאמבטיה, שכן אזורים אלו דורשים חיטוי יסודי.

ניקיון הרצפה – בהתאם לריצוף בדירתכם, השתמשו בשיטת הניקוי המתאימה. בעת הזמנת חברת הניקיון עבור ניקיון בית חדש אתם רוצים לעדכן אותה בסוג הריצוף שלכם.

ניקוי מטבח – נקו את המטבח ביסודיות. יש לשפשף את הכיור, לחטא משטחים ולנקות את הארונות והמכשירים השונים אם כבר הכנסתם כאלה. כל שירותי ניקיון דירות חייב לכלול שירות זה.

חיטוי חדר האמבטיה – יש לנקות היטב את חדר האמבטיה מלמעלה למטה, כולל השירותים, המקלחת, הכיור וכל האביזרים. וודאו שגם האריחים על הקירות נקיים.

ניקיון ארונות – ניקיון בתים פרטיים יכלול גם ניגוב החלקים הפנימיים של ארונות המטבח, ארונות הבגדים ומגירות. מקומות אלו עלולים לצבור אבק במהלך הבנייה או הדיירים הקודמים. 

גופי תאורה ומאווררי תקרה – השתמשו במטלית נקייה לניקוי מאווררי תקרה וגופי תאורה. ודאו שכל הנורות פועלות לאחר הניקיון.

ניקיון דירות חדשות
ניקיון דירה חדשה
ניקיון דירות חדשות
הצטרפו להמפכת הניקיון!
השאירו פרטים ואנחנו כבר נדאג לניקיון הדירה שלכם

איך לבחור את חברת הניקיון המתאימה לכם?

בבואכם לבחור חברת ניקיון לדירה החדשה שלכם, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים על מנת להבטיח שהעבודה תתבצע בצורה מקצועית ולשביעות רצונכם. אנו בחברת בוסט קלין כמובן נשמח להעניק לכם את השירות המקצועי והטוב ביותר אולם בכל בחירה של חברת ניקיון אלו הדברים שחשוב לשים לב אליהם:

  • מוניטין – בדקו את המוניטין של החברה על ידי קריאת ביקורות, בקשת המלצות מחברים או משפחה ובדיקת דירוגים בפייסבוק ובגוגל. יש סיכוי גבוה יותר שחברה מבוססת ובעלת מוניטין תספק שירות איכותי.
  • שירותים מוצעים – ודאו שחברת הניקיון מספקת את השירותים הספציפיים שאתם צריכים. חברות מסוימות מתמחות בניקיון למגורים, בעוד שאחרות עשויות להציע שירותים נרחבים יותר, לרבות ניקיון עמוק או ניקיון לאחר שריפה.
  • ניסיון – לניסיון יש חשיבות במישורים שונים של העבודה וההתנהלות מול הלקוחות. לחברה עם ניסיון של שנים סביר יותר שיהיה צוות מקצועי ומיומן שיוכל להתמודד עם משימות ניקיון שונות ביעילות.
  • המלצות – בקשת לראות המלצות על חברת הניקיון. חברות בעלות מוניטין צריכות להיות מסוגלות לספק הפניות מלקוחות מרוצים שיכולים להעיד על עבודתם או לכל הפחות להציג המלצות של אותם לקוחות ברחבי האינטרנט.
  • ביטוח – יש לוודא שהחברה מבוטחת לכל מקרה שלא יהיה. זה מספק הגנה במקרה של תאונות או נזק לרכוש שלך במהלך תהליך הניקוי וכמובן במקרה של תאונות עבודה לצוות חברת הניקיון.
  • תמחור – קבלו מידע מפורט על תמחור והאפיון עבור שירותי הניקיון הדרושים לכם. מבנה תמחור שקוף עוזר לך להבין על מה אתם משלמים.
  • מוצרי ניקוי וציוד – יש לברר לגבי מוצרי הניקיון והציוד שהחברה משתמשת בהם. ודאו שהם משתמשים במוצרים בטוחים וידידותיים לסביבה ובציוד מודרני ויעיל.
  • זמינות – בדקו את הזמינות של החברה במועד שאתם צריכים. חשוב שהשירותים שלה יתאימו לתאריך המעבר או היציאה שלכם.
  • תקשורת ומקצועיות – צרו קשר עם נציגי החברה כדי לבדוק את התקשורת והמקצועיות שלהם. סביר יותר שצוות אדיב וזמין יספק חוויה חיובית.

ניקיון דירות לפני מעבר עם בוסט קלין

אנו בבוסט קלין נשמח לספק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר בתחום. אנו מתמחים בניקיון דירות חדשות, ניקיון דירה לפני מעבר, ניקיון דירות מקבלן ועוד. החברה מספקת שירותי ניקיון נרחבים וכוללת צוות מקצועי רחב המספק שירות מקצועי. הצוות שלנו עובר הסמכות והכשרות מקצועיות מעת לעת ובעל כל האישורים הנדרשים לעבודה. כמובן שהחברה מפעילה ביטוח עבור עובדיה ומעסיקה עובדים כחוק עם כל התנאים הסוציאליים הנדרשים בכך. היקף שירותי החברה ביחס למחיר הוא הגדול בישראל ונשמח לתת לכם את השירות המקצועי והטוב ביותר שיאפשר לכם להיכנס לדירה החדשה שלכם בצורה הטובה והנעימה ביותר, הבריאה ביותר ובהרגשה הטובה ביותר. לפרטים נוספים והצעת מחיר צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

למה לבחור בנו?
כל הסיבות לבחירה מנצחת!
שירות לפני הכול

אצלנו בבוסט קלין רואים קודם כל את הלקוח, וניתן את השירות הטוב ביותר כדי שאתם תצאו עם חיוך!

צוות עובדים מיומן

שנים של ניסיון, וצוות עובדים מנוסה שיטפלו בבית שלכם בצורה הטובה ביותר, כאילו זו הדירה שלהם!

מחירים נוחים

בזכות הזמינות, הפריסה הארצית וצוות העובדים הגדול, המחירים אצלנו נוחים במיוחד, תנסו ותראו!

שאלות ותשובות ניקיון

שאלות ותשובות על ניקיון דירות חדשות

כל מה שרציתם לדעת נמצא כאן!

ניקיון דירה חדשה היא צעד חכם, כלכלי ובעיקר משנה חיים, אך יחד איתו באות המון שאלות. הרבה מהשאלות הן על ניקיון דירה ורוב השאלות חוזרות על עצמן. לכן הכנו עבורכם סט של שאלות ותשובות שאנחנו שומעים על בסיסי יומיומי בתחום. 

המחיר עשוי להשתנות בהתאם לגודל הדירה, לחברת הניקיון ולאפיון הצרכים בשטח. לדוגמה: דירה עם ריצפת פרקט תעלה מעט יותר, כמו גם הוספה של שירותי פוליש לרצפה. המחירים עשויים לנוע בין 800 ל-2500 שח בדרך כלל בהתאם לגודל הדירה ורמת המורכבות בשטח.

ניקיון פוליש הוא שירות ניקיון חיוני להברקה וניקיון הרצפה מחיידקים ומזהמים שונים, כמו גם כתמים קשים כמו כתמי צבע, שמן ואחרים. אנו ממליצים בחום להוסיף שירותי פוליש לדירה החדשה שלכם.

בין אם אתם עוברים לדירה חדשה מבחינתכם אך כזו שגרו בה דיירים אחרים לפניכם ובין אם מדובר בדירה חדשה לגמרי מהקבלן – חשוב יהיה לנקות את הדירה החדשה כדי למנוע הצטברות של אבק וחיידקים שונים, כדי לאפשר כניסה נעימה יותר לדירה, לנקות שאריות של בטון, אבנים, צבע ולכלוך שנשאר מבניית הדירה ועוד.

חברת ניקיון תעשה בדרך כלל עבודה מקיפה ומקצועית יותר, תחסוך לכם זמן עבודה יקר ומאמץ פיזי וכן תהיה עם כל המכשור, המיומנות וחומרי הניקיון הנדרשים לביצוע העבודה הטובה ביותר בשטח.

הקראת תוכן לכבדי ראייה
5/5 - (50 votes)