מבצע - 10 אחוז הנחה למגיעים מהאתר!
לוגו בוסט קלין

פוליש אחרי שיפוץ

להבריק את הבית אחרי שיפוץ בעזרת פוליש

שירותי פוליש אחרי שיפוץ הינם שירותים נפוצים הן לבתים פרטיים וכן גם לבנייני מגורים, משרדים, מרכזים מסחריים, מפעלים ועוד. לאחר השיפוץ יש לכלוך רב שנשאר על הרצפה בתוך הנכס, החל מאבק ולכלוך מצטבר של שאריות הבנייה ועד לכתמי צבע ושמן. אלה קשה מאוד לנקות באמצעות קרצוף רגיל ועם חומרי ניקיון רגילים ולכן חשוב להזמין שירותי פוליש לרצפה באמצעות חברה  מקצועית כמו בוסט קלין. נשמח לעמוד לשירותכם עם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד. לפרטים נוספים השאירו את פרטיכם כאן למטה או התקשרו אלינו ישירות.

אילו סוגי פוליש קיימים ומה עדיף לנו?

ישנם סוגים שונים של פוליש שניתן להזמין, כאשר ההבדלים ביניהם עשויים להיות גם בשימוש חומרי הגלם השונים, גם בשימוש למשטחים שונים והן ברמת איכות העבודה ועמידותה לאורך זמן. להלן 3 סוגי פוליש הנפוצים ביותר:

  • פוליש ווקס – זהו השירות הזול מבין שירותי הפוליש האחרים. זהו גם היתרון הגדול ביותר שלו. באמצעות מריחת שעווה על המשטח ניתן להעניק לה מראה זוהר ומבריק. את השעווה מורחים כשכבה נוספת לאחר הקרצוף והניקיון של הרצפה מהלכלוך שהצטבר עליה. פוליש ווקס לרצפה אינו כולל שכבת הגנה לרצפה ונחשב למחליק יותר ביחס לסוגי פוליש חלופיים ולכן לא מרבים לעשות בו שימוש כיום. חיסרון נוסף שלו הוא כמובן העובדה שהוא מחזיק לאורך מעט זמן, בדרך כלל עד שנה.
  • פוליש קריסטל – סוג זה של פוליש נחשב אולי לפופולרי ביותר כיום ביחס למחיר-איכות. הוא יותר יקר מפוליש ווקס אך ללא ספק מפצה על כך באיכות גבוהה במיוחד של פוליש שמחזיק מעמד לאורך שנים רבות. כמו כן בפוליש מסוג זה עושים שימוש גם בחומרי הגנה מיוחדים המוחדרים למשטח ותורמים למנוע שריטות ונזקים למשטח בנוסף למראה המבריק והיוקרתי. החיסרון שלו הוא העובדה שהוא אינו מתאים לכל סוג משטח.
  • פוליש אקרילי – סוג פוליש שמתאים בעיקר לשטחים גדולים, חיצוניים ואולי אפילו ציבוריים. עושים שימוש בחומר הנקרא סילר אותו מורחים כשכבת הגנה והברקה על המשטח הרצוי לאחר הקרצוף שלו. הוא מתאים למקומות שיש בהם תנועה רגלית גדולה ואמור להחזיק זמן רב.

החשיבות של שירותי פוליש אחרי שיפוץ:

איציק הגיע אלינו לאחר ששיפץ את הבית שלו והכניס את משפחתו אל הדירה. לפני הכניסה שלהם לדירה הם ניסו לשטוף את הבית בכוחות עצמם ונתקלו בנקודות רבות בבית שבהן היו שאריות של צבע ולכלוך קשה שנדבק לרצפה, לפנלים ולעתים גם למשקופי הדלתות הפנימיות. כל זה נגרם כתוצאה מעבודות השיפוץ כמובן. כשהבין שניקיון בסיסי לא מספיק כדי לנקות היטב את הדירה לאחר השיפוץ ואת הכתמים הקשים הוא יצר עמנו קשר להזמין פוליש לרצפה. הצוות המקצועי שלנו בחברת בוסט קלין הגיע למקום כבר ביום שלמחרת עם מכונת פוליש מקצועית וחומרי ניקיון איכותיים הייעודיים להסרת לכלוך קשה. תוך מספר שעות הבית היה נקי ומצוחצח, כל הלכלוך הקשה הוסר וכבונוס הוא זכה לרצפה מבריקה בעלת מראה יוקרתי. התאמת חומר הניקיון וסוג הפוליש לסוג המשטח בביתו של איציק שלנו סייעה גם לניקיון יעיל וגם לשמירה על משטח שאינו מחליק ובטוח יותר למגורים.

פוליש אחרי שיפוץ לדירה
פוליש לדירה אחרי שיפוץ
פוליש אחרי שיפוץ
הצטרפו להמפכת הניקיון!
השאירו פרטים ואנחנו כבר נדאג לניקיון הדירה שלכם

איך לבחור חברת ניקיון לשירותי פוליש?

פרמטר:

מה לבדוק?

השירותים שהחברה מציעה

בדקו אילו שירותים חברת ניקיון זו מציעה והאם היא מספקת שירותי פוליש מקצועיים עם מכונת פוליש איכותית?

רישיון עסק וביטוח

ודאו שהחברה בעלת רישיון עסק תקף ובעלת ביטוח לעובדיה. במקרה של נזק במהלך העבודה תהיו מוגנים מתביעות.

זמינות 

האם החברה זמינה במועד שאתם צריכים? כמה זמן צריך להזמין אותה מראש והאם זה מתאים לכם?

המלצות 

בדקו את ההמלצות השונות אודות חברת הניקיון באתר, בגוגל ביזנס וברשתות החברתיות.

איזה סוג פוליש היא מספקת?

בדקו שהיא מבינה את ההבדלים בין סוגי הפוליש השונים ויכולה לספק לכם שירות פוליש המתאים לסוג המשטח שלכם ולצרכים שלכם.

למה לבחור בנו?
כל הסיבות לבחירה מנצחת!
שירות לפני הכול

אצלנו בבוסט קלין רואים קודם כל את הלקוח, וניתן את השירות הטוב ביותר כדי שאתם תצאו עם חיוך!

צוות עובדים מיומן

שנים של ניסיון, וצוות עובדים מנוסה שיטפלו בבית שלכם בצורה הטובה ביותר, כאילו זו הדירה שלהם!

מחירים נוחים

בזכות הזמינות, הפריסה הארצית וצוות העובדים הגדול, המחירים אצלנו נוחים במיוחד, תנסו ותראו!

שאלות ותשובות ניקיון

שאלות ותשובות על פוליש אחרי שיפוץ

כל מה שרציתם לדעת נמצא כאן!

פוליש אחרי שיפוץ הוא צעד חכם, כלכלי ובעיקר משנה חיים, אך יחד איתו באות המון שאלות. הרבה מהשאלות הן על פוליש לדירה ורוב השאלות חוזרות על עצמן. לכן הכנו עבורכם סט של שאלות ותשובות שאנחנו שומעים על בסיסי יומיומי בתחום. 

עבודת פוליש היא עבודה מקצועית שבה נעשה שימוש במכשירי פוליש וחומרי ניקיון ייחודיים, אותם צריך להתאים לסוג הריצוף. גם במידה ותרכשו בעצמכם את מכונת הפוליש (שאין בזה היגיון אלא אם כן אתם עובדים בתחום) הרי ששימוש לא נכון בחומרי ניקיון ברצפה עשוי לגרום להריסת הריצוף במקום לחידוש שלו ולכן כדאי להזמין חברת ניקיון מקצועית.

באמצעות פוליש אחרי שיפוץ ניתן יהיה לחדש את מראה הרצפה, להסיר לכלוך קשה ולהעניק לרצפה מראה מבריק ויפה.

כדאי להזמין את חברת הניקיון לביצוע הפוליש מיד לאחר שהשיפוץ מסתיים. אם יש לכם תאריך משוער לסיום השיפוץ כדאי אפילו להזמין את החברה מראש לתאריך המבוקש.

לאחר השיפוץ יש לכלוך רב על הרצפה, כולל כתמי צבע, שמן ואבק. באמצעות פוליש ניתן לקרצף את הרצפה, להסיר לכלוך קשה ולחדש את מראה הרצפה בצורה הטובה ביותר.

הקראת תוכן לכבדי ראייה
5/5 - (43 votes)