מבצע - 10 אחוז הנחה למגיעים מהאתר!
לוגו בוסט קלין

פוליש ווקס לרצפה

להבריק את הרצפה בעזרת פוליש ווקס

רוצים לחדש את מראה הרצפה שלכם? כל שאתם צריכים הוא פוליש איכותי. בין סוגי הפוליש הנפוצים ביותר הוא פוליש ווקס לרצפה. הוא נחשב לאחד הפופולריים ביותר בזכות העובדה שהוא זול יותר. הוא פחות איכותי מפוליש קריסטל אך מתאים כמעט לכל סוגי המרצפות והמשטחים. לפרטים נוספים והצעת מחיר אטרקטיבית אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

חידוש מראה הרצפה – קל יותר מאיי פעם

אנחנו אמנם דורכים עליהן כל הזמן ולא מייחסים להן יותר מדי חשיבות, אך המראה שלהן הוא בעל השפעה עצומה על המראה הכללי של הבית. אנחנו מדברים כמובן על מרצפות הבית, אלה שכאשר הן חדשות הן נראות מבריקות ויפות, אך כעבור כמה שנים הן מאבדות מהברק שלהן וכבר לא יפות כמו פעם. אמנם, ישנו פתרון מעולה בשביל להחזיר את הברק לרצפה ולהפוך אותה להיות יפה ומבריקה הרבה יותר – ביצוע של פוליש ווקס לרצפה. לא מדובר על עבודה מורכבת או מסובכת מדי, אך כן על משהו שמצריך ידע מקצועי בכדי לעשות אותו כמו שצריך, ולכן כדאי מאוד לפנות אל חברת ניקיון מקצועית ובעלת ניסיון בתחום אשר תבצע עבורכם את העבודה.

איך עושים פוליש ווקס לרצפה?

פוליש ווקס לרצפה מתבצע בכמה שלבים: השלב הראשון הוא שטיפה יסודית של כל הבית שמבצעת חברת הניקיון ששכרתם לצורך ביצוע הפוליש. אחרי שהרצפה מתייבשת לחלוטין החברה מורחת את הווקס (נוזל דמוי חלב) בעזרת מטלית לחה ואז מחכים שיתייבש. לאחר מכן מרכיבים חתיכת לבד על גבי מכונת הפוליש, והמכונה מסובבת את הלבד ומקרצפת את הווקס על גבי הרצפה – מה שיוצר את המראה המבריק. 

מה היתרון של פוליש ווקס לרצפה על פני פוליש קריסטל?

פוליש קריסטל הוא ללא ספק פוליש איכותי ויעיל יותר אשר מחזיק מעמד ל – 3 שנים לעומת שנה אחת בפוליש ווקס. אמנם, המחיר של פוליש קריסטל יקר יותר משום שהעבודה מורכבת ולוקחת יותר זמן, ואם מדובר על רצפה ישנה לא תמיד כדאי להשקיע הרבה כסף על פוליש קריסטל שלא נראה היטב על גבי ריצוף ישן. כמו כן, כאשר מדובר על רצפת קרמיקה אי אפשר לעשות פוליש קריסטל משום שהדבר עלול לגרום לנזק למרצפות. ולכן, אם אתם רוצים לעשות פוליש לגרניט פורצלן עליכם לבחור רק בפוליש ווקס. כמו כן, כדאי לזכור כי פוליש ווקס הוא חומר שגורם להחלקה ולאחר סיום העבודה צריך מאוד להיזהר מהחלקה, במיוחד אם יש ילדים או זקנים במקום.

פוליש ווקס לרצפה
פוליש ווקס לרצפה
פוליש ווקס
הצטרפו להמפכת הניקיון!
השאירו פרטים ואנחנו כבר נדאג לניקיון הדירה שלכם

סיכום המקרים שבהם לא כדאי להשקיע בפוליש קריסטל:

מקרה:

סיבה:

לפני פסח או לפני אירוע בבית

אירוע בבית הוא לא תמיד סיבה להזמין פוליש קריסטל. מצד שני, אנחנו רוצים להרשים את האורחים עם רצפה מבריקה ויפה, ולכן הפתרון הטוב ביותר הוא פוליש ווקס. הוא זול יותר, לתקופה קצרה יותר אך ללא ספק עושה את העבודה בשטח.

בית עם ריצוף ישן

בבית עם ריצוף ישן ההבדל בין פוליש ווקס לפוליש קריסטל הוא לא גדול, ולכן אין סיבה באמת להשקיע ולשלם הרבה על פוליש קריסטל. יתרה מכך, ייתכן והרצפה מתפוררת או סדוקה ובמקרה כזה הפוליש הקריסטלי עשוי לפורר יותר את הרצפה. במקרה כזה מורחים פוליש ווקס.

בית עם מבוגרים בלבד

אם מדובר על בית בלי ילדים שלא גוררים בו רהיטים או משתוללים בו, הרבה פעמים התוצאה של פוליש ווקס יכולה להספיק ואין צורך להשקיע בפוליש קריסטל.

כמה עולה לעשות פוליש ווקס לרצפה?

כפי שאתם בוודאי מבינים, המחיר הסופי עבור ביצוע של פוליש ווקס לרצפה על ידי חברת ניקיון מקצועית משתנה לפי מצב הרצפה. כאשר מדובר על רצפה מלוכלכת במיוחד או בבית שדורש הרבה עבודה מקדימה של פינוי רהיטים, המחיר הסופי יהיה גבוה יותר ממקום שמיד אפשר להתחיל בו בעבודה. בדרך כלל המחיר עבור העבודה לא אמור לעלות יותר מ – 1,500 ₪, כאשר המחיר למטר רבוע נע בין 10 ל – 20 ₪ כתלות במורכבותה של העבודה במקום.

האם ניתן לעשות פוליש ווקס במקומות ציבוריים?

הרבה פעמים, כאשר מדובר על מקומות ציבוריים שבהם עוברים הרבה מאוד אנשים מדי יום, הרצפה מאבדת מהר מאוד את הברק שלה ויש צורך לחדש אותה. אמנם, כאשר מדובר על פוליש במקומות ציבוריים או פוליש לחדרי מדרגות כדאי לקחת בחשבון את ביטחון האנשים, ולא להשתמש עם חומר מחליק כמו פוליש ווקס. ולכן, במקרה הזה כדאי לבחור דווקא בפוליש קריסטל שהוא פחות מחליק מאשר פוליש ווקס.

מי מבצע פוליש ווקס לרצפה בצורה מקצועית?

אם החלטתם לעשות פוליש ווקס לרצפה כדאי מאוד לבחור בחברה מקצועית ובעלת ניסיון בתחום, אשר תבצע את העבודה בצורה המקצועית והמדויקת ביותר. אז נכון, פוליש לרצפה זו לא עבודה מסובכת או מורכבת במיוחד הדורשת אנשי מקצוע עם דיפלומה מיוחדת, אך אם אתם רוצים עבודה מושלמת או מקצועית אין ספק שבחירה באנשי מקצוע עם ניסיון תהיה הבחירה הטובה ביותר. אחת החברות המובילות כיום בתחום היא חברת בוסט קלין הפועלת כבר יותר מ – 17 שנה בתחום, ומחזיקה בצוות אנשי מקצוע מנוסה שיעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר. החברה מקפידה על ניקיון בסטנדרט הגבוה ביותר, בעזרתם של חומרי הניקיון האיכותיים ביותר הקיימים כיום בשוק. היתרונות שלנו: מחירים נוחים ומשתלמים, שירות ברמה הגבוהה ביותר וצוות אנשי מקצוע מיומן אשר משתמש עם המכשור המתקדם ביותר ועם חומרי הניקיון הטובים ביותר. אז אם אתם רוצים לעשות פוליש לרצפה מכל סוג שהוא ברמה הגבוהה ביותר – חברת בוסט קלין היא המקום המתאים ביותר עבורכם. 

למה לבחור בנו?
כל הסיבות לבחירה מנצחת!
שירות לפני הכול

אצלנו בבוסט קלין רואים קודם כל את הלקוח, וניתן את השירות הטוב ביותר כדי שאתם תצאו עם חיוך!

צוות עובדים מיומן

שנים של ניסיון, וצוות עובדים מנוסה שיטפלו בבית שלכם בצורה הטובה ביותר, כאילו זו הדירה שלהם!

מחירים נוחים

בזכות הזמינות, הפריסה הארצית וצוות העובדים הגדול, המחירים אצלנו נוחים במיוחד, תנסו ותראו!

שאלות ותשובות ניקיון

שאלות ותשובות על פוליש ווקס לרצפה

כל מה שרציתם לדעת נמצא כאן!

פוליש ווקס לרצפה הוא צעד חכם, כלכלי ובעיקר משנה חיים, אך יחד איתו באות המון שאלות. הרבה מהשאלות הן על פוליש ווקס ורוב השאלות חוזרות על עצמן. לכן הכנו עבורכם סט של שאלות ותשובות שאנחנו שומעים על בסיסי יומיומי בתחום. 

יש הבדלים רק בחומר שבו משתמשים, גם באיכות הפוליש וגם באופן היישום. פוליש ווקס לרצפה הוא בעצם מריחה של שכבת שעווה על המשטח, מה שהופך אותו למבריק ונקי אחרי ניקיון הפוליש. באמצעות פוליש קריסטל מחדירים את החומר אל תוך המרצפות על מנת שיחזיק לאורך זמן רב יותר ופחות יגרום להחלקה. הוא גם יקר יותר בהתאם.

יש יתרונות וחסרונות לכל אחת מן השיטות. פוליש ווקס יכול להתאים לסוגי משטחים נוספים שפוליש קריסטל לא מתאים להם והוא יותר זול מפוליש קריסטל. עם זאת, הוא מחזיק עד שנה בדרך כלל, כאשר פוליש קריסטל נחשב לאיכותי יותר ומחזיק יותר שנים.

לעומת פוליש קריסטל שמחזיק לאורך מספר שנים לפחות, פוליש ווקס מחזיק לטווח זמן קצר יותר, בדרך כלל עד שנה.

זמן העבודה תלוי בעיקר בגודל השטח שצריך לבצע בו את הפוליש ולרמת המיומנות והמכשור של חברת הניקיון. השירות ייקח בדרך כלל בין מספר שעות ליום עבודה.

הקראת תוכן לכבדי ראייה
4.9/5 - (20 votes)