מבצע - 10 אחוז הנחה למגיעים מהאתר!
לוגו בוסט קלין

פוליש לרצפה ישנה

להבריק את הרצפה הישנה בעזרת פוליש

על מנת לחדש רצפה ישנה ולהחזיר לה את הברק והמראה היוקרתי והנקי ניתן להזמין שירותי פוליש לרצפה ישנה. שירות זה מבוצע באמצעות מכשיר פוליש מיוחד וצוות מקצועי מטעמנו בבוסט קלין שידאג לקרצף, לנקות ולהבריק את הריצפה שלכם. פוליש לריצוף ישן יכול לסייע בחידוש המרצפות והחזרת הברק והמראה החדש כאילו היה זה היום הראשון שהנחתם את המרצפות. לפרטים נוספים והצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד אנא צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

הסוד מאחורי חידוש רצפה ישנה:

בבואכם לשמור על הניקיון והמראה המבריק של הרצפה שלכם, פוליש לרצפה יכול להיות הפתרון הטוב ביותר עבורכם. באמצעות פוליש ניתן להחזיר את הברק לרצפה הישנה, להעניק לה את החיוניות שיש למרצפות חדשות ולהוסיף טאצ' הברקה מיוחד שיהפוך את המראה לנקי ויוקרתי יותר. הבא נבחן את הייחודיות של ניקיון הפוליש לעומת ניקיון סטנדרטי והיכולת שלו להפוך רצפה ישנה לרצפה חדשה ומבריקה. אך רגע לפני – מי בכלל זקוק לשירות זה?

מי צריך שירותי פוליש לריצוף ישן?

פוליש לרצפה ישנה יכול לספק לכם פתרון נהדר הן לפרטיים והן לעסקים. להלן כמה גופים הזקוקים לשירותי פוליש:

  • בעלי בתים – לכל בעל בית הרוצה לדאוג לחידוש וניקיון הרצפה שלו יוכל לעשות זאת באמצעות פוליש. למעשה בבתים פרטיים לא עושים פוליש לעתים קרובות, לרוב מטעמי תקציב ומהעובדה שאין הרבה אנשים שעוברים על הרצפה ותורמים לבלאי שלה. עם זאת, אחת לכמה שנים מומלץ להזמין שירותי פוליש לרצפה ישנה. 
  • בעלי משרדים ובתי עסק – בעלי עסקים זקוקים לשירותי פוליש הן למשרד והן לבתי עסק שונים כמו מפעלים, חנויות ועוד. שמירה על רצפה נקייה ומבריקה יכולה להוסיף לתחושות והרגשות של ההולכים במקום, לשדר יוקרה ואיכות  ועל הדרך הרצפה הנקייה תמנע סכנות החלקה וסכנות שונות. 
  • מתקנים ציבוריים ועסקיים גדולים – מבתי חולים, דרך פארקים לילדים, אולמות ספורט ועד לקניונים ומתקנים אחרים העשויים להזדקק לשירותי פוליש אחת לכמה זמן. במיוחד במקומות בהם יש תנועה רבה של אנשים.

כיצד עושים פוליש לרצפה ישנה?

פוליש לרצפה ישנה יכול לספק לה הגנה ומראה מבריק. כאשר חומר הפוליש תלוי בסוג הפוליש והוא ישפיע גם על אופן היישום שלו על או בתוך המשטח.

הכנת הרצפה – חשוב להכין את הרצפה לפני יישום החומר עליה. אם יש שבבים שונים מתוך הסדקים ברצפה או כתמי שמן וכד' חשוב לנקודתם בשלב הזה. לעתים רבות בשלב הזה יתבצע קרצוף וניקיון ראשוני של הרצפה לפני פעולת הפוליש. 

יישום החומר – כעת נעשה שימוש באמצעות מכונת פוליש מקצועית ומכשור נוסף על מנת לפזר את החומר בצורה שווה ומדויקת בכל שטח הרצפה. במידה ומדובר בפוליש ווקס הרי שמדובר בשעווה מיוחדת אותה מורחים על הריצוף. במידה ומדובר בפוליש קריסטל למשל מדובר בחומר אותו מחדירים בפעולה מיוחדת אל תוך המרצפות.

ייבוש הרצפה – לאחר המריחה, צריך לתת לחומר הפוליש את הזמן להתייבש ולייצר את האפקט הרצוי להברקת הרצפה ויצירת שכבת הגנה מפני שריטות של הזזת רהיטים וכד'.

פוליש לרצפה ישנה
פוליש לרצפה ישנה
פוליש לרצפה ישנה
הצטרפו להמפכת הניקיון!
השאירו פרטים ואנחנו כבר נדאג לניקיון הדירה שלכם

כל כמה זמן מומלץ לעשות פוליש לרצפה?

התדירות בה נפצע פוליש לרצפה תלוי במידה רבה בסוג הפוליש, במצב הרצפה, במקום בו אתם רוצים לבצע את הפוליש, בכמות התנועה העוברת במקום ועוד.

פרמטר שצריך להתחשב בו:

תיאור:

כמות התנועה במקום

ברצפה עליה יש תנועה ערה של אנשים, מכשירים, ריהוט שמשונע ממקום למקום וכד' – כדאי יהיה לעשות פוליש לעתים קרובות יותר בכדי לשמור על הניקיון והמראה המבריק. במקומות בהם יש מעט תנועה אפשר לעשות פוליש גם אחת לכמה שנים.

סוג הפוליש הקיים

ישנם סוגי פוליש שונים ובהתאם לסוג הפוליש הקיים ייתכן ותרצו לחדש את הפוליש בתדירות שונה. כך למשל פוליש ווקס מחזיק לתקופת זמן קצרה יותר, בדרך כלל עד שנה, ולכן ידרוש חידוש מהיר יותר. פוליש קריסטל יכול להחזיק שנים רבות יותר והתדירות שלו תהיה בהתאם לפרמטרים אחרים הרשומים כאן.

מצב הרצפה הנוכחי

בהתאם למצב הרצפה הנוכחי ייתכן ותצטרכו פוליש דחוף או ניתן לדחוף אותו לשלב מאוחר יותר. פוליש לגרניט פורצלן למשל יכול להתאים במידה והרצפה כבר ישנה ואיבדה את המראה שלה שכן אבן זו במראה המבריק שלה תציג אותה בשיא תפארתה. סוג הפוליש שתבחרו גם כן יהיה תלוי במצב הרצפה. רצפה ישנה ומתפוררת למשל כדאי יהיה לעשות לה פוליש ווקס ולא פוליש קריסטל העשוי לגרום להתפוררות הרצפה.

תקציב הלקוח

ובסופו של דבר סוג הפוליש ותדירות הניקיון יהיו גם בהתאם לתקציב הלקוח שכן פוליש ווקס זול יותר אך פועל לטווח זמן קצר יותר, בעוד שפוליש קריסטל יהיה לרוב לטווח זמן ארוך יותר.

הסיבה שבגינה עושים את הפוליש

הכוונה היא לכך שאם אתם רוצים להבריק ולחדש את מראה הרצפה בביתכם רק כי אתם מארחים אירוע מסוים אצלכם או את המשפחה בחג, ייתכן ותעדיפו להשקיע בפוליש ווקס הנחשב לזול יותר ומתאים לטווח זמן קצר יותר. במידה ומדובר בפוליש למשרד או למקום בו יש תנועה רבה ייתכן ויהיה כדאי להשקיע מעט יותר בפוליש קריסטל הנחשב לאיכותי יותר, עם חומר המוחדר אל תוך הריצוף ומחזיק מעמד לזמן רב יותר.

איך לבחור חברת ניקיון לחידוש רצפה ישנה?

חידוש וליטוש רצפה ישנה יכול להיות אתגר לא פשוט ולכן חשוב לעבוד עם חברת ניקיון מקצועית ומנוסה. בחירת חברת הניקיון צריכה להתבסס על מומחיות החברה וסוגי השירותים שהיא מספקת. כדאי גם לבדוק את ההמלצות והפידבקים על החברה וכמובן את רישיון העסק שלה, סוג ההכשרה של העובדים שלה והצעת המחיר שהיא תספק לכם עבור השירות. 

למה לבחור בנו?
כל הסיבות לבחירה מנצחת!
שירות לפני הכול

אצלנו בבוסט קלין רואים קודם כל את הלקוח, וניתן את השירות הטוב ביותר כדי שאתם תצאו עם חיוך!

צוות עובדים מיומן

שנים של ניסיון, וצוות עובדים מנוסה שיטפלו בבית שלכם בצורה הטובה ביותר, כאילו זו הדירה שלהם!

מחירים נוחים

בזכות הזמינות, הפריסה הארצית וצוות העובדים הגדול, המחירים אצלנו נוחים במיוחד, תנסו ותראו!

שאלות ותשובות ניקיון

שאלות ותשובות על פוליש לרצפה ישנה

כל מה שרציתם לדעת נמצא כאן!

פוליש לרצפה ישנה הוא צעד חכם, כלכלי ובעיקר משנה חיים, אך יחד איתו באות המון שאלות. הרבה מהשאלות הן על פוליש לרצפה ישנה ורוב השאלות חוזרות על עצמן. לכן הכנו עבורכם סט של שאלות ותשובות שאנחנו שומעים על בסיסי יומיומי בתחום. 

פוליש לרצפה הוא אחד הסודות הגדולים של שמירה על רצפה נקייה ומבריקה לאורך זמן. באמצעות פוליש ניתן לחדש את מראה הרצפה ולהבריק אותה. במידת הצורך ניתן לשלב גם ליטוש לריצוף עם מכונה ייעודית אולם זה לא מתאים לכל חומר גלם.

עלות פוליש לרצפה יכול לנוע בין 20 ל-50 ₪ למ"ר. זה תלוי בגודל השטח שצריך לכסות, בסוג הפוליש ובהערכת החברה את שירותיה.

ישנם פרמטרים שונים שיכולים להשפיע על זמן העבודה, כמו למשל: גודל השטח, רמת המיומנות של העובדים, סוג הפוליש שצריך לבצע, באיזה מכשור משתמשים ועוד. בדרך כלל העבודה אורכת בין מספר שעות ליום עבודה.

לחברת ניקיון מקצועית יש מכשור מקצועי המתאים לביצוע העבודה. את הפוליש יש לבצע בצורה אחידה, מסודרת ואיכותית, במיוחד אם הרצפה דורשת גם עבודת ליטוש.

הקראת תוכן לכבדי ראייה
5/5 - (39 votes)